Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Billige fodboldtrøjer til børn,fodbold babytøj 2016/17 med tryk

Køb Billige fodboldtrøjer til børn 2016/2017,billige Fodboldtrøjer 2016/17,billig fodboldsæt børn,fodboldtøj til børn med navn.

Adam Lallana siger Wales 'ikke kun om Gareth Bale'


Fodboldtrøjer fra vores online fodbold butik. Bestil fodboldtrøjer online i dag og spar på at støtte din favorit fodboldhold! 
Gareth Bale har domineret opbygningen til torsdagens England-Wales spil

Adam Lallana siger, at der er ingen chance for England afskrivning Wales som en "one-man show" i Lens på torsdag.

Opbygningen til denne uges Euro 2016 Gruppe B spillet har været domineret af Gareth Bale, hvis kommentarer om England bragte kritik fra Roy Hodgson og udløste en tit-for-tat mellem de rivaliserende lejre.

Bale insisterede tirsdag han står ved sin påstand om, at Wales har bedre holdånd, og Lallana mener England ville være at gøre en fejl ved at fokusere al deres energi på Real Madrid stjerne kommer kick-off.

Han sagde: "Du ønsker ikke at forlade dit hold også sårbar på modangreb med spillere som Gareth Bale spiller, og styrker og kvaliteter, som han har, men det er ikke et one-man-show De har masser. af andre gode spillere.

"Jeg har fornøjelsen af ​​at spille med Joe Allen og ved, hvad et talent han er. Aaron Ramsey er en anden en, der er meget talentfuld, så vi kan ikke bare sætte alle vores fokus på Gareth, så få en sugekop punch fra en af ​​deres andre gode spillere.

Adam Lallana bønfaldt England fans til at opføre sig og indrømmer, at det ville være rensning, hvis de blev smidt ud af Euro 2016 på grund af crowd problemer

"Det er rigtigt, vi respekterer hele holdet og se på deres styrker og svagheder, og finde ud af, hvordan vi kommer til at slå dem."

Adspurgt om Bales 'aura', Lallana sagde: "Jeg ved, det vil ikke påvirke mig eller vores team Vi har fået masser af spillere med det aura og særligt talent Så jeg tror ikke, der vil komme i spil, nej... "

Hvordan stopper Bale?

Opgaven overfor England i Lens

Lallana og Bale spillede sammen på Southampton, når Bale var en ung venstre back langt fra at blive verdens dyreste spiller, og Liverpool midtbanespiller gik på at prise hans gamle holdkammerat som en "rollemodel".

Han sagde:.. "Jeg vil ikke sige, da han var den unge han havde en aura omkring ham, han var for ung så jeg tror, ​​der er udviklet som hans karakter og evne udvikles.

Gareth Bale insisterer Wales' fodboldhold har mere lidenskab end Roy Hodgsons England før parret mødes i Euro 2016

"Jeg formoder, jeg er overrasket over at se, hvor langt op på banen han spiller nu. Han var en venstre back, da jeg legede med ham, med bundter af tempo og atletiske evner.

"Det er forfriskende at se, at nogen kan slå fra en venstre back i ... Jeg ville ikke engang kalde ham en wing, fordi han spiller op foran nu. Jeg tror for unge spillere, der kommer igennem, det er fantastisk at se, og han er en rigtig rollemodel."

Forhandler af Real Madrid Fodboldtrøje fra hele verden. Vi tilbyder hold som Real Madrid, Barcelona, Manchester United og Liverpool. Køb billige fodboldtrøjer online for børn, mænd og kvinder her.
Partager cet article
Repost0
Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article